Vyjádření společnosti FCC k současné situaci
Společnost FCC vnímá současnou situaci jako velmi vážnou a samozřejmě v plném rozsahu respektuje všechna nařízení vlády ČR. Naší klíčovou prioritou je ochrana zdraví a bezpečnosti všech, kteří s námi jakýmkoliv způsobem spolupracují, ať jsou to zákazníci, obchodní zástupci či zaměstnanci. Na druhou stranu chceme i v současné nelehké situaci umožnit našim zákazníkům, aby mohli využívat služeb, na které jsou zvyklí již více než 7 let. Vzhledem k výše uvedenému jsme připravili souhrn opatření, pomocí kterých chceme minimalizovat riziko nákazy a zároveň udržet kontakt se zákazníky.
- Zaměstnanci i OZ byli informováni o současných rizicích spojených s přenosem nákazy a zároveň byli vyzváni k maximální ochraně nejen svého zdraví, ale zdraví všech osob v jejich okolí.
- Společnost upravila pracovní režim všem zaměstnancům tak, aby se minimalizoval vzájemný kontakt.
- Výběry splátek probíhají i nadále, ovšem s tím, že se kontakt mezi OZ (popř. jinou zastupující osobou) uskutečňuje v minimálním možném časovém rozsahu za použití ochranných pomůcek.
- V případě, že má zákazník obavu z osobního kontaktu a nepřeje si být navštěvován, nechť o tom telefonicky informuje svého OZ. U těchto zákazníků proběhne výběr formou bezhotovostní platby na účet. Instrukce k platbám získají od svého OZ či manažera.
- Zákazník, který je bezprostředně zasažen krizí, nechť bezprostředně kontaktuje svého OZ, jehož prostřednictvím bude společnost hledat pro příslušného zákazníka individuální řešení.
- Společnost intenzivně pracuje na vývoji produktu, který by umožnil prakticky eliminovat osobní kontakt mezi OZ a klientem.
- Společnost intenzivně pracuje na zajištění ochranných pomůcek pro své zaměstnance a OZ.
- V neposlední řadě zdůrazňujeme, že v odůvodněných případech společnost plně dodržuje veškerá karanténní opatření pro naše OZ i zaměstnance.
Věříme a doufáme, že tato nelehká situace v konečném důsledku ještě prohloubí dobré vztahy se zákazníky a posílí náš vzájemný respekt.
Fair Credit Czech